close

Madonna Celebration

說什麼都是多餘的!!!

娜姐絕對是本世紀 最屌 最辣 最性感 最經典的流行天后

年過半百魅力絲毫不減

妖嬈的身段和撩撥的舞姿連同為女性的我都感到血脈

她根本不是偶像

她是神

她是雅典娜

好戰 勇敢又自信的不敗女神

2i71q51.png

Celebration

I think you wanna come over
Yeah I heard it thru the grapevine
Are you drunk? Are you sober?
Doesn't matter
And if it makes you feel good then I say do it
I don't know what you're waiting for
Feel my temperature rising
It's too much heat
I'm gonna lose control
Do you want to go higher?
Get closer to the fire
I don't what you're waiting for
I'm gonna party
(Yeah)
Cause anybody just won't do
Let's get this started
(Yeah)
Cause everybody wants to party with you
Boy you got a reputation
But you're gonna have to prove it
I see a little hesitation
Am I gonna have to show ya
That if it feels right
Get on your mark
Step to the beat boy
that's what its for
Put your arms around me
When it gets too hot we can go outside
but for now just come here
let me whisper in your ear

an invitation to the dance of life
I'm gonna party
(It's a celebration)
Cause anybody just won't do
Let's get this started
(No more hesitation)
Cause everybody wants to party with you
Haven't I seen you somewhere before?
You look familiar
You wanna dance?
Yeah
I guess I just don't recognize you with your clothes on
What are you waiting for??
I'm gonna party
(It's a celebration)
Cause anybody just won't do
Let's get this started
(No more hesitation)
Cause everybody wants to party with you
Come join the party
(It's a celebration)
Cause anybody just won't do
Let's get this started
(No more hesitation)
Cause everybody wants to party with you
Boy you got it
Cause anybody just won't do

 

 

慶祝

我覺得你會想要過來
我已經聽見消息
你醉了 還是清醒
想想看 那不重要
如果感覺對了 就放手去做
我不知道你還在等待什麼?

我感覺溫度在上升
愈來愈熱
我失去控制
你想要去更興奮嗎?
那你得更靠近
我不知道你還在等待什麼?

我要開派對 耶!
任何人都不會
來吧! 即將要開始
每個人都想要跟你一起派對

你得到好名聲 男孩
那必須證明它
我看到你有一絲猶豫
我會讓你知道
如果感覺不錯 就放手去做吧
男孩 節奏就是用來跳舞的

張開雙臂懷抱著我
如果你覺得太熱 我們可以到外面去
但是現在你來到這裡 讓我在你耳邊細語
邀請你今晚一起來熱舞

我要開派對
(一起來慶祝!)
任何人都不會
即將要開始
(別再猶豫)
每個人都想要跟你一起派對

(口白)
我們見過面嗎?
你看起來十分面熟
你想要跳舞嗎?
我猜想 也許我沒有認出來
是因為你穿上了衣服的關係嗎? 嘻嘻嘻~
你還在等什麼啦?

我要開派對
(一起來慶祝!)
任何人都不會
即將要開始
(別再猶豫)
每個人都想要跟你一起派對

一起來派對
(一起來慶祝!)
任何人都不會
即將要開始
(別再猶豫)
每個人都想要跟你一起派對

arrow
arrow
    全站熱搜

    munequita 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()